اکنون ثبت نام کنید

ورود

فراموشی کلمه عبور

رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر کلمه عبور به ایمیل شما ارسال شود.

ورود

اکنون ثبت نام کنید

متن انگیزشی موفقیت (ایجاد عادت های خوب)

تمام اعتبار و ارزشمندی شما به واسطه انجام دادن کارها و به پایان رساندن آن با موفقیت است.شروع و به سرانجام رساندن این مسیر نیازمند ایجاد عادت های خوب است که نتیجه آن باعث تغییر شخصیت می شود و در نهایت با یک شخصیت جدید وارد مسیر موفقیت خواهید شد.

به این دلیل که فقط انگیزه دادن به شما هدف ما نیست، بخشی از این مقاله به زبان انگیزشی و بخش دیگر آن با زبان رسمی و جهت بالا بردن آگاهی شما نوشه شده است.

عادت های خوب، تو را می سازند

همه دوس دارن که موفق باشن

همه دوس دارن که ثروتمند باشن

آیا کسی هست که نخواهد در کنکور موفق بشه و رتبه برتر نشه؟

نه خیر، نیست!!

هیچکس دلش نمیخواد که بدبخت باشه

آیا این سوال رو از خودت پرسیدی که چرا وقتی همه دوست دارن موفق و شاد و ثروتمند باشند. ولی در واقعیت اینگونه نیست و ۸۰ درصد مردم چیزی که می گویند دوست داریم نیستند

چرا، واقعا چرا؟

در خود ببین بعد بخواه

جواب چرا دو خط قبل این است که مهم نیست ما چه چیزی می خواهیم یا آرزوی چه چیزی را داریم، مهم اینه که آیا ما در مسیر خواسته هایمان قدم برمی داریم یا خیر.

عادت های نهادینه ما، ما را شکست خورده تلقی می کنند حتی قبل از حرکت و همین باعث می شود که ما از قبل خودمان را شکست خورده در لاغر شدن ببینیم و هیچوقت اقدامی نکنیم.خودمان را قبل از درس خواندن به صورت یک فردی تصور می کنیم که نمی تواند در کنکور رتبه خوب بیاورد.

چونکه به ما گفته اند که تو کم هوشی، تو درست خوب نیست. در نهایت این حرف ها به عنوان یک ذهنیت و عادت در طول این سالیان در ما شکل گرفته است.

 

 

تغییر شخصیت و ایجاد عادت های خوب

 

فیل هندی:

یکی از بزرگترین حیوانات جهان فیل است. فیل ها در نبرد جنگ مورد استفاده قرار می گرفتند و بسیار خوی وحشی گرایانه ای داشتند که حتی کسی جسارت روبرو شدن با لشکر فیل ها را نداشت.اما چه شد که فیل ها تبدیل به یک موجود آرام شدند و در خدمت انسان ها درامدند؟

هندی ها فیل ها را در کوچکی از مادرشان جدا می کردند و با یک طناب محکم و یک میخ طویله بلند، آنها را در زمین طویله می کردند.بچه فیل هرچه تلاش میکرد نمی توانست از دست اسارت خلاص شود و اینکار تا بزرگ شدن فیل تکرار می شد.

حالا فیل بالغ شده است و این را پذیرفته که نمی تواند از این بند رهایی یابد و این در حالی است که فیل بالغ با یک حرکت کوچک می تواند از این اسارت فرار کند.

لطفا فیل هندی نباشید!!

اما تو که داری این متن رو میخونی، لطفا استاندارد های خودت رو بالاتر ببر چونکه تو از روح خدا هستی و تمامی فرشته های به تو سجده کرده اند.تو همانی هستی که خداوند شیطان را بخاطرش از بهشت بیرون کرد.پس لطفا فیل هندی نباش و استاندارهای خودت را بالا ببر.

تغییر عادت های رفتاری، می شود؟

تا الان نمی دونستی داستان عادت ها چیه ولی الان که دونستی، لحظه ای درنگ نکن.خبر خوب اینه که این عادت ها قابل تغییر و جایگزین هستند.

اما باید روی خودت کار کنی

چقدر؟ تا وقتی که تغییر اتفاق بیوفته و به صورت اتوماتیک رفتارهای تو نسبت به برخورد با مسائل تغییر کنه.اونوقته که عادت مورد نظر تو تغییر کرده.

آماده ای برای تغییر شخصیت؟

تغیییر عادت های رفتاری در چند گام برای شما توضیح داده می شود.

اگر واقعا در تغییر تعهد داشته باشید، اتفاقات بسیار خوبی برای زندگی شما در همه ابعاد رقم خواهد خورد.

تغییر در جنبه مالی، کاری، تحصیلی و هر جنبه ای که مد نظر شماست.فقط کافیست عادت های خودتان را در آن زمینه از منفی به سمت مثبت تغییر دهید.

  • قدم اول (الگو)

پیدا کردن الگو یکی از موثر ترین راهکارها برای ساخت یک عادت جدید و خوب است.

مثلا برای برنامه ریزی درسی.فرض کنید شما یک برنامه درسی خوب دارید برای موفقیت در آزمون کنکور

زمانی می توانید از این برنامه ریزی نتیجه بگیرید که در طول دوره کنکور به صورت دقیق از این برنامه ریزی پیروی کنید یا به ان عمل کنید.

برای اینکه این عادت شکل گیرد که شما هم بتوانید این برنامه را به صوت منظم اجرا کنید، افرادی را پیدا کنید که مثل شما برنامه درسی داشته اند و تا روز کنکور از آن پیروی کردند و رتبه برتر نیز شده اند.

بسیار زیاد هستند از این دسته ادم ها که با یک سرچ ساده می توانید انها را پیدا کنید تا ببینید که واقعا پیروی کردن از دستورات یک برنامه درسی به مدت چند ماه، اصلا غیر ممکن نیست.

  • قدم دوم
رویا هایی که رویا نیستند:

در هر زمینه ای افرادی هستند که در آن زمینه نتایج بسیار شگفت انگیزی گرفته اند

این به این معنا است که هر فردی در هر کجای جهان به یک نتیجه رسیده است، شما و همه افراد دیگر هم می توانند به اآن برسند اگر که:

مانند آن فرد تفکر کنید

مانند آن فرد عمل کنید

پس اگر کسی در کنکور توانسته رتبه یک شود، صد در صد شما هم می توانید. فقط کافی است عادت هایتان را مثل آن فرد کنید تا رفتارهایتان تغییر کند و مثل فرد مورد نظر نتیجه بگیرید.

  • قدم سوم
تا نرسیدی ادامه بده:

باید بدانی که تغییر کردن بسیار سخت است اما شدنی است. پس باید در مسیر تغییر خسته نشوید.باید آنقدر روی تفکرات و عقاید خود کار کنید تا تغییر کند.

باید اینقدر الگو ها را تحسین کنید و از انها پیروی کنید تا شخصیت جدید شما شکل بگیرد. این یک مسیر تکاملی است و به نسبت تغییر شخصیت و عادتهای شما، نتایج هم ایجاد می شوند.

یادتان باشد این اتفاق یک شبه رخ نمی دهد و یک دکمه وجود ندارد که در لحظه بتوان آن را فشار داد که شخصیت ما را تغییر دهد.

سخن پایانی:

برای اینکه به یک هدف برسید باید انقدر تشنه و شوق رسیدن به آن را داشته باشی که کل کیهان هم نتوانند جلویت را بگیرند. این شوق از علاقه به آن رشته می آید.

باید آنقدر شخصیت و عادتهای خوبی بسازیم که در این مسیر هرگز خودمان را محدود نکنیم و تحت هر شرایطی فقط انجامش دهیم.

ساکت باش و انجامش بده چونکه خواستن توانستن است.

پایان مقاله ایجاد عادت های خوب (تغییر شخصیت)

بخش اول مقاله را مطالعه کنید


 

خدمات سایت دانش پژوه مسیر موفقیت تحصیل و کنکور را برای شما بسیار آسان می کند.

اگر مشاور و یا معلم هستید، دانش پژوه سکوی پرتاب شما است.

اما چگونه؟

 

جهت آشنایی و استفاده از این خدمات رایگان، به آدرس موجود بروید

 

همین حالا می خواهم از این خدمات استفاده کنم

ارسال یک پاسخ