اکنون ثبت نام کنید

ورود

فراموشی کلمه عبور

رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر کلمه عبور به ایمیل شما ارسال شود.

ورود

اکنون ثبت نام کنید

کار و مدرسه در کنار هم

کار و مدرسه در کنار هم یک ترکیب بسیار عالی است. این ترکیب می تواند شما را در سن کم برای یک مسیر بزرگ آماده کند.کار دانش اموزی می تواند بسیار متفاوت و متنوع باشد از نظر گوناگونی شغل.این مقاله فقط برای دانش اموزان نیست و برای دانشجو ها نیز این موضوع به صورت کامل باز شده است و به توضیح مفصل کار پاره وقت دانشجویی پرداخته ایم.

کار و مدرسه:

مستقل شدن یک بخش مهم در زندگی هر فرد است.یک فرد که استقلال مالی دارد می تواند تصمیماتی بدون دخالت دیگران بگیرد.

وقتی از لحاظ مالی تحت پوشش پدر یا مادر خود هستید نمی توانید آزادنه هر تصمیمی که دوست دارید را بگیرید و نظر پدر و مادرتان در این تصمیمات دخیل است.اما اگر مستقل باشید این قضیه کاملا فرق می کند و شما تصمیم گیرنده نهایی خواهید بود.

اما یک سوال پیش می آید که چگونه در زمان مدرسه یا دانشگاه به کار دانش اموزی یا دانشجویی بپردازم و برای خودم درامد داشته باشم؟

مدیریت زمان:

اگر به عنوان یک فرد دانش آموز یا دانشجو بتوانید زمانتان را مدیریت کنید، قادر به انجام هر کاری هستید.باید با بهینه کردن کارها به زمان اضافه دست پیا کنید و از این زمان اضافه استفاده کنید و به کار مشغول شوید.پس مدیریت کار و مدرسه در کنار هم آنچنان هم سخت نیست.

در دوران مدرسه و دانشگاه وقت برای تلف کردن بسیار زیاد است خصوصا در ترم های ابتدایی دانشگاه.حالا که توانستید با یک برنامه ریزی زمان خودتان را مدیریت کنید باید وارد مرحله بعد شوید و قدم دوم را بردارید.

قدم بعد پیدا کردن کار است، اما چگونه؟

کار پاره وقت:

کار پاره وقت دانشجویی یا همان شغل دوم برای افرادی مانند دانشجو ها و کارمندانی است که به دنبال شغل دوم هستند و زمان بسیار زیادی هم ندارند که به صورت تمام وقت در آن کار کنند و قادر هستند فقط در خارج از تایم های اداری به آن مشغول شوند.

در هر شغلی، صاحبان کسب و کار به این نوع افراد نیاز دارند.شغل های متنوعی مانند چاپخانه، سوپر مارکت، تاکسی های آنلاین و بسیاری از شغل های دیگر که می توانید در اطراف خودتان مشاهده کنید.پس توصیه اکید ما به شما این است که یک کار پاره وقت برای خودتان پیدا کنید.

اما بعضی از افراد نمی توانند اینکار را انجام دهند، چرا؟

غرور رو بزار کنار:

متاسفانه برخی افراد غرور بسیار بالایی دارند و می گویند ما برای دیگران کار نمی کنیم.اما این افراد نمی دانند قرار نیست همیشه در آن جایگاه باشند و بزودی در همان حیطه کاری با کسب تجربه به مرحله بعد می روند و به جایگاه بالاتر می رسند.

پس اینکه من غرور دارم و برای دیگران کار نمی کنم را دور بریزید. باید بدانید که جایگاه شما برای همیشه ثابت نیست.

درامد کم:

کار پاره وقت درامد کمی دارد اما همین درامد می تواند هزینه های شما را تامین کند. همین درامد شما را یک گام به سمت مستقل شدن جلو می برد.

اما موضوع فقط کسب درامد نیست.با کار کردن می توانید مهارت هایی را بدست بیاورید که با خواندن هیچ کتابی نمی توانید به آن مهارت برسید. همین مهارت ها هستند که شما را به سمت موفقیت پیش می برند.

تجربه برای آینده:

اگر شما از سن ۱۵ سالگی یا از سن ۱۹ سالگی به کار مشغول شوید و کار های دانش اموزی را در حیطه های مختلف تجربه کنید، قطعا این تجربه باعث می شود شما خیلی از اشتباهات را در آینده مرتکب نشوید.پس کار و مدرسه در کنار هم، شما را برای آینده ای جذاب آماده می کند.

مثلا صاحب کار شما یک سری کارها و تصمیمات را می گیرد و یکسری هزینه ها را نیز انجام می دهد که برخی از آنها نتیجه می دهند و برخی شکست می خورند.اینجا است که شما بدون هیچ ریسکی این تجربه ها و آزمون و خطا ها را تجربه می کنید و یاد می گیرد.این در حالی است که تمام ریسک این کار به گردن صاحب کار شما است.

حالا که به یک جایی رسیدید که می توانید بیزینس خودتان را اجرا کنید.پر از تجربه هستید که این تجربه می تواند سرعت رشد شما را بسیار زیاد کند.

 

کار دانش اموزی و کار و مدرسه کار پاره وقت دانشجویی

کار پاره وقت دانشجویی

 

کار مورد علاقه:

در دوران مدرسه و دانشگاه می توانید وارد حوزه های مختلفی که فکر می کنید به آن علاقه دارید شوید.همچنین می توانید در راستای رشته تحصیلی مورد علاقه خودتان کار کنید.این تغییر و تجربه شغل های مختلف به شما این درک را می دهد که به چه کاری علاقه مند هستید.

پس حتما از این دوران استفاده کنید و کار مورد علاقه خودتان را کشف کنید.از شاگردی در آن شروع کنید تا به جایی برسید که خودتان صاحب آن کسب و کار شوید.

به هیچ شغلی علاقه ندارم:

محال است کسی در دنیا باشد که به چیزی علاقه نداشته باشد.شما هم حتما به یک موضوع علاقه دارید. فقط کافی است به نزدیکترین چیزی که حس می کنید علاقه دارید وارد آن شوید و شروع کنید.

همینطور ادامه دهید تا مجبور نباشید در سن های بالا اینکار را انجام دهید.

کسب و کار اینترنتی:

یکی از بهترین نوع کسب و کار ها برای افراد دانشجو و محصل، کسب و کار اینترنتی یا آنلاین است.علت این موضوع این است که در هر ساعتی از شبانه روز می توان آن را انجام داد و این یک خبر خوب برای افرادی است که می خواهند همزمان کار و مدرسه را با هم مدیریت کنند.

برای شروع کار می توانید از ادمین دیگران بودن شروع کنید.پیج های بسیار زیادی هستند که به افرادی نیاز دارند که پاسخ مشتری ها را بدهند و سفارش های آنان را ثبت کنند.

بعد از کسب مهارت و یاد گرفتن اصول کار و ارتباط با مشتری، می توانید خودتان در شبکه های مجازی دست به فروش بزنید و به درامد بسیار بالا برسید.

پس دست به کار شوید و همین امروز در یکی از این پیج ها درخواست کار بدهید.با هر عدد و مبلغی که پیشنهاد دادند کار را شروع کنید.یادتان باشد که قرار نیست همیشه ادمین آن پیج باشید و بزودی با کسب مهارت های جدید قرار است که برای خودتان کار کنید.

اینترنت را بلد نیستم، چکار کنم؟

آموزش های رایگان و پولی زیادی در اینترنت هستند.با دیدن این آموزش ها می توانید مهارت کار با شبکه های اجتماعی را یاد بگیرید.البته کار آسانی پیش رو دارید.پیش نیاز اینکار هم داشتن یک گوشی هوشمند و یک اینترنت است.خوشبختانه در این دوره هر فردی دسترسی به این دو مورد را دارد.

جمع بندی:

کار دانش اموزی یک موضوع بسیار مهم است که می تواند شما را در سن کم به موفقیت بسیار بزرگ برساند.کار و مدرسه در کنار هم به شدت برای دانش اموزان توصیه می شود و از نان شب برای هر فردی که می خواهد تجربه و استقلال مالی کسب کند واجب تر است.

دانشجویان باید از وقت آزاد خود که کم هم نیست استفاده کنند و روی پای خودشان بایستند.کار پاره وقت دانشجویی کم نیست و خیلی راحت می توانید یک کار برای خودتان پیدا کنید.

به لطف اینترنت و شبکه های مجازی می توانید به صورت دورکاری نیز کار کنید.در این روش هیچ محدودیت زمانی وجود ندارد و این یک خبر بسیار عالی است.


 

موفقیت در کنکور بسیار آسونه البته اگر یه همراه دانا داشته باشی

موفقیت و معروفیت در شغل معلمی و مشاوری هم آسونه البته اگر زیر ساختش آماده باشه

دانش پژوه این زیر ساخت رو برای معلمان و مشاوران دانا ایجاد کرده تا باعث موفقیت خودشان و افراد در کنکور و تحصیل شوند.

تمامی خدمات رایگان در خدمت شماست!!

 

همین حالا از این خدمات استفاده کن

ارسال یک پاسخ