اکنون ثبت نام کنید

ورود

فراموشی کلمه عبور

رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر کلمه عبور به ایمیل شما ارسال شود.

ورود

اکنون ثبت نام کنید

نحوه ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش

هرساله آزمون های سنجش به صورت مرحله ای و آزمون های جامع برگزار می شوند.برای این آزمون ها نیاز به مراجعه حضوری ندارید و می توانید ثبت نام آزمون سنجش را از طریق وبسایت سنجش انجام دهید.در ویدئو زیر نحوه ثبت نام را می توانید مشاهده کنید.

(اگر با موبایل هستید، چرخش تصویر خود را فعال کنید و موبایل را به صورت افقی بگیرید تا به صورت تمام صفحه و با جزئیات کامل بتوانید ویدئو را مشاهده کنید)

sanjeshserv.ir

آزمون های سنجش برای پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم برگزار می شوند.این آزمون ها بسیار شبیه به کنکور هستند.برخی از مزایای آن شامل:

فضای شبیه به کنکور(از لحاظ سوالات چهار گزینه ای و سبک سوالات)

فضای رقابتی مشابه کنکور به علت تعداد ثبت نامی زیاد و جامعه آماری بالا

برگزاری آزمون های جامع چند نوبته در فواصل زمانی نزدیک به کنکور سراسری

آزمون های جامع سنجش ۱۴۰۱

همانند سالهای قبل، در سال ۱۴۰۱ هم آزمون های جامع سنجش برگزار می شوند.آزمون های مرحله ای نیز مفید هستند اما آزمون های جامع به علت جامع آماری بسیار بالا، قطعا مفیدتر هستند.

آزمون های جامع سنجش ۱۴۰۱ در نیمه اول سال جدید برگزار می شوند.تاریخ و زمان ثبت نام در جدول سایت تعاونی سنجش که آدرسش را در بالا برای شما قرار داده ایم وجود دارد.

سنجش پایه دهم و یازدهم

همانطور که می دانید این آزمون ها فقط برای سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم وجود دارند.اگر سال دهم و یا یازدهم هستید، آزمون های سنجش خیلی مناسب نخواهد بود زیرا از لحاظ آماری تعداد افراد کمی در آن ثبت نام می کنند.

پیشنهاد ما این است در دیگر آزمون های آزمایشی ثبت نام کنید که جامعه آماری بالایی داشته باشند تا بتوانید یک نتیجه واقعی از آزمون های خود بگیرید.

اما آزمون های آزمایشی فقط برای آزمون دادن و دیدن نتیجه نیست و باید اهداف دیگری را نیز در آن دنبال کنید.

هدف آزمون های آزمایشی

هدف از این نوع آزمون ها، رفع اشکال و یادگیری مطالب و نکته های تستی است.اگر شما آزمون دهید و فقط نتیجه را نگاه کنید و دفترچه سوالات را دور بیندازید، عملا کار خاصی جز اتلاف وقت و هزینه نکرده اید.

اما بهترین روش برای سود بردن از آزمون های آزمایشی چیست؟

بعد از آزمون نتایج اعلام می شوند و پاسخنامه منتشر می شود، حالا وقت آن است که تک به تک سوالات آزمون را بررسی کنید و نکات آن را برای خودتان در یک دفتر مخصوص بنویسید.

شاید این سوال پیش آید که اینکار خیلی زمان بر است.پاسخ ما این است که آیا شما در سال کنکور کاری به جز این دارید؟!

در سال کنکور باید تمام ذهن و وقت شما حول محور کنکور و سوالات آن بچرخد.اما می توانید برای صرفه جویی در وقت، فقط سوالاتی را بررسی کنید که نکته تستی دارند و از دیگر سوالات بگذرید.

پاسخ به برخی سوالات شما:

آیا در آزمون جامع سنجش ۱۴۰۱ ثبت نام کنم؟

اگر سال دوازدهم هستید و کنکور دارید، پیشنهاد صد در صد ما این است که ثبت نام کنید.زیرا فضای شبیه سازی شده بسیار خوبی از کنکور اصلی است.

در آزمون های مرحله ای ثبت نام کنم؟

آزمون های دوره ای تعداد ثبت نامی بسیار کمی دارند اما اگر سال آخر هستید می توانید ثبت نام کنید اما خیلی ضروری نیست.

آموزش تصویری:

اگر آموزش ویدئویی نتوانست به شما در روند ثبت نام کمک کند، آموزش تصویری مرحله به مرحله را برای شما قرار داده ایم تا بدون هیچ مشکلی بتوانید روند ثبت نام را انجام دهید.

مرحله اول وارد سایت زیر شوید شوید.لینک سایت

سپس طبق فلش در تصویر وارد لینک ثبت نام آزمون های آزمایشی سنجش ۱۴۰۱ شوید.

نحوه ثبت نام آزمون جامع سنجش 1401 ثبت نام آزمون سنجش

مرحله دوم جدول و تاریخ آزمون ها را نمایش می دهد و شما باید به انتهای صفحه مراجعه کنید و روی دکمه ثبت نام جدید کلیک کنید.

نحوه ثبت نام آزمون جامع سنجش 1401 ثبت نام آزمون سنجش

مرحله سوم باید یکسری اطلاعات ورود را وارد کنید که این اطلاعات بعد از خرید کارت اعتباری برای شما ارسال می شوند.پس باید در منو سمت راست روی خرید کارت کلیک کنید.

نحوه ثبت نام آزمون جامع سنجش 1401 ثبت نام آزمون سنجش

خرید کارت اعتباری

در این مرحله اول باید تیک فروش کارت اعتباری را بزنید و سپس روی دکمه تایید و ادامه کلیک کنید.در تصویر کاملا واضح است این موضوع.

نحوه ثبت نام آزمون جامع سنجش 1401 ثبت نام آزمون سنجش

در مرحله آخر باید پایه تحصیلی خود را انتخاب کنید.بعد از انتخاب پایه نوبت به انتخاب آزمون های مرحله ای و جامع می رسد. بنا به صلاح دید خودتان می توانید انتخاب کنید.سپس مشخصات خودتان را وارد کنید و تیک درگاه بانک را بزنید و روی دکمه ادامه کلیک کنید تا وارد صفحه پرداخت شوید.

آزمون سنجش


 

وبسایت دانش پژوه فضای آنلاین برای پرسیدن سوالات درسی و غیر درسی توسط محصلان است.

وبسایتی برای رشد شغلی مشاوران و معلمانی که به این سوالات پاسخ می دهند.

اما اینکار چگونه رخ می دهد؟

آشنایی با خدمات دانش پژوه

ارسال یک پاسخ