اکنون ثبت نام کنید

ورود

فراموشی کلمه عبور

رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر کلمه عبور به ایمیل شما ارسال شود.

ورود

اکنون ثبت نام کنید

معلم خصوصی کنکور

یکی از اشتباهات کنکوری ها و دانش آموزان این است که فکر می کنند برای موفقیت در کنکور باید هزینه زیادی کرد.بیشترین هزینه های یک کنکوری شامل معلم خصوصی و هزینه کلاس کنکور است.

در این مقاله قرار است کم هزینه ترین راه برای موفقیت در کنکور را به شما یاد دهیم. پس با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

هزینه های یک کنکوری:

رقابت حساس و شدید در کنکور سراسری باعث شده است تا افراد برای موفقیت در این رقابت دست به انجام کارهایی بزنند که اصولا آن اقدامات هزینه های زیادی روی دست یک کنکوری می گذارد.

برخی افراد توانایی هزینه کردن را دارند و برخی کنکوری ها از عهده این هزینه ها بر نمی آیند. آن ها خودشان را تسلیم کنکور می کنند.یکی از هزینه های بالا در کنکور، داشتن معلم خصوصی برای دروس مختلف است.

برخی افراد در کلاس های عمومی تر کنکور(کلاس با تعدادی دانش آموز دیگر)شرکت می کنند و برخی دیگر هزینه بیشتری پرداخت می کنند و به صورت تک نفره با یک معلم خصوصی کلاس می گیرند.

معلم خصوصی:

قطعا داشتن یک معلم خصوصی کنکور بسیار عالی است اما هزینه بسیار بالایی نیز برای شما خواهد داشت.

بدون شک شما می توانید بدون معلم خصوصی کنکور هم نتیجه عالی کسب کنید اما در اینجا قرار است به شما راهی را نشان دهیم که با هزینه بسیار کم یک معلم خصوصی برای دبیرستان یا کنکور را داشته باشید.

  • روش عمومی

از مرسوم ترین روش برای داشتن یک معلوم خصوصی این است که معروف ترین معلم شهر که همه آن را می شناسند را پیدا می کنند و با هزینه بسیار بالا با آن کلاس می گیرند.

در حالت اقتصادی تر، چند کنکوری با یکدیگر جمع می شوند و به صورت مشترک کلاس می گیرند که هزینه این کلاس بین افراد تقسیم می شود. اما دیگر اسم آن کلاس خصوصی تک نفره نیست و چندین نفر با هم در کلاس حضور خواهند داشت.

  • روش دانش پژوه

همیشه معلمان و اساتیدی وجود دارند که سطح سوادشان بسیار بالا است. اما هنوز به دلایل مختلف، آنقدر معروف نشده اند که هزینه کلاس هایشان بسیار بالا باشد.

دانش پژوه به این معلمان فضایی را داده است تا خودشان را نشان دهند.شما به عنوان یک کنکوری و دانش آموز می توانید این دسته از معلمان را در سایت دانش پژوه پیدا کنید و با آنها کلاس بگیرید، با هزینه بسیار معقول.

اما سایت دانش پژوه چگونه اینکار را انجام می دهد؟

برای کسب اطلاعات راجب نحوه کارکرد دانش پژوه به آدرس زیر بروید

آشنایی با خدمات سایت دانش پژوه

معلم خصوصی برای امتحان نهایی، تقویتی

برخی خانواده ها حتی از دو یا سه سال قبل از کنکور برای فرزندانشان معلم و مشاور خصوصی می گیرند تا به موفقیت در تحصیل و کنکور برسند.

این بدین معنی نیست که این کار اشتباه است، به این معنی است که اینکار ضروری نیست و قطعا داشتن یک معلم خصوصی بسیار عالی است و می تواند در این مسیر بسیار به شما کمک کند.اما وقتی می توان در سایت دانش پژوه به صورت رایگان رفع اشکال کرد و سوالات خود را پرسید چرا هزینه گزاف برای اینکار پرداخت کنید.

هزینه کلاس کنکور و معلم خصوصی کنکور

مشاور خصوصی:

با این سوال شروع می کنیم، کار یک مشاور چیست؟ پاسخ این سوال را شما بدهید

مهم ترین کار یک مشاور، برنامه ریزی و انتخاب رشته برای شما است. اما واقعا هزینه کردن برای داشتن یک مشاور خصوصی امر مهمی است؟

هزاران مشاور و برنامه ریز در سایت دانش پژوه وجود دارند و فقط کافی است شما سوالتان را در سایت بپرسید تا این افراد به شما پاسخ دهند و به بهترین مسیر هدایت شوید.

بررسی یک سوال

برای کنکور چقدر باید خرج کرد؟

نفرات برتر کنکور چقدر هزینه کردند برای کنکور؟

اینها سوالاتی هستند که اکثر کنکوری ها می پرسند.سوالاتی بسیار رایج و از پایه غلط که متاسفانه در میان کنکوری ها جا افتاده است.

تفکر اشتباهی که در کنکوری ها وجود دارد این است که برای موفقیت در کنکور حتما باید خرج زیادی روی دست خودمان بگذاریم.

افراد بسیار زیادی هستند که سالانه برای کنکور هزینه های چند ده میلیونی می کنند اما نتیجه مطلوبی نمی گیرند.زیرا هزینه کردن مهم نیست، کیفیت مطالعه است که حرف اول و آخر را می زند.

حتی اگر شما هزینه گزافی برای داشتن یک برنامه درسی حرفه ای کنید، اگر نتوانید آن را خوب اجرا کنید، نتیجه نخواهید گرفت.

اگر به شما یک نقشه برای یک جنگ را بدهند، زمانی از ان نقشه نتیجه می گیرید که سربازان خودتان را به درستی حرکت دهید.

جمع بندی:

هزینه های کنکور در سالهای اخیر به قدری زیاد شده است که ممکن است هر خانواده ای نتواند از پس این هزینه ها بر بیاید.هزینه هایی صرفا بر اساس و پایه غلط مانند داشتن معلم خصوصی کنکور که در نهایت نتیجه ای هم در بر نخواهند داشت.

برخی از هزینه های کنکور مانند کتب کمک آموزشی که نیاز اصلی یک کنکوری است و بسیار مهم است را نمی توان نادیده گرفت و توصیه می شود از کتاب های جامع کنکور استفاده کنید.

اما هزینه های غیر ضروری مانند هزینه مشاور خصوصی، معلم خصوصی و … که اصلا نیاز یک کنکوری نیست و می توانید از روش های دیگر و با هزینه بسیار پایین تر این موارد را استفاده کنید.

ما در سایت دانش پژوه این فضا را برای کنکوری ها، دانش آموزان، مشاوران و معلمان فراهم کرده ایم تا مشاوران و معلمان کسب درامد کنند و محصلان با هزینه خیلی کم یا بدون هزینه بتوانند مسائل ضروری سال کنکور و تحصیل خود را حل کنند.


 

هر مشاور و معلم برای کسب درامد باید توانایی های خود را به محصلان نشان دهد.

دانش پژوه یک فضای رقابتی سالم است که شما می توانید به عنوان مشاور و معلم در آن فعالیت کنید و خودتان را نمایش دهید.

محصلان و کنکوری ها می توانند از این فضا استفاده کنند و سوالات درسی و غیر درسی خودشان را بپرسند تا دیگر افراد به آن ها پاسخ دهند.

 

دانش پژوه چیست؟

ارسال یک پاسخ