اکنون ثبت نام کنید

ورود

فراموشی کلمه عبور

رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر کلمه عبور به ایمیل شما ارسال شود.

ورود

اکنون ثبت نام کنید

مشاوره انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۰

سوالات اساسی بسیار زیادی در ذهن کنکوری ها و دانش آموزان وجود دارد.برخی از این سوالات مربوط به مشاوره انتخاب رشته، مشاوره درسی و مشاور داشتن است.

چند نوع سوال در این زمینه برای شما آماده کرده ایم که به صورت متداول و پیش فرض در ذهن اکثر کنکوری ها وجود دارد.می خواهیم یکبار برای همیشه پرونده این سوالات را ببندیم و ذهن شما را از این سوالات آزاد کنیم.

یک خبر خوب هم برای شما محصلان، مشاوران و معلمان عزیز داریم که در آخر مقاله خدمت شما عرض خواهیم کرد.

مشاوره انتخاب رشته

مشاوره انتخاب رشته کنکور بسیار مهم است و اگر اینکار توسط یک فرد تازه کار و آماتور انجام شود، باعث نتیجه عکس خواهد شد و زحمت درس خواندن یکساله فرد کنکوری را نابود خواهد کرد.

چرا باید مشاور داشته باشیم؟

مشاور به معنی راهنما است.برای موفقیت در تحصیل و کنکور به یک فرد نیاز دارید که تجربه موفقی در این مسیر داشته باشد و مسیر را کامل و واضح بلد باشد.

برای مثال وقتی شما برای اولین بار می خواهید یک قله را فتح کنید، نیاز به یک لیدر یا راهنما دارید که قبلا مسیر فتح قله را با موفقیت رفته باشد.حالا شما می توانید با اطمینان پشت سر لیدر حرکت کنید و قله را فتح کنید.

خود مشاوره ای یا مشاور داشتن؟

از مثال قبل استفاده می کنیم، آیا شما می توانید بدون لیدر یک قله ناشناخته را فتح کنید؟ بله می توانید ولی ریسک بسیار زیادی را باید بپذیرید، مانند مرگ!!

می توانید بدون مشاور هم در این مسیر پیش بروید اما حاضر هستید روی بی نتیجه ماندن مطالعه شبانه روزی یکسال خود ریسک کنید؟

همه مشاور دارند، چرا نتیجه نمی گیرند؟

کاملا صحیح است اما آیا آن مشاورها قبلا تجربه موفقی در این مسیر داشته اند که آنها را راهنمایی کنند؟ طبق مثال قبل، اگر آن لیدر کوهنوردی خودش نتوانسته باشد این قله را فتح کند، آیا می تواند شما را به قله برساند؟ قطعا خیر

در مارکت کنکور مشاورهای زیادی وجود دارند که با تبلیغات فراوان و کارنامه های پولی می آیند.آن ها نوید بلد بودن مسیر را می دهند اما شما باید هوشیار باشید.

تشخیص مشاور خوب از بد

بگذارید یک داستان برایتان تعریف کنم.سال ۹۵ بود و من رتبه ۹۰۰ کنکور شدم.تصمیم گرفتم مشاوره انتخاب رشته را امتحان کنم.رفتم و بهترین مرکز مشاوره شهر و یک وقت ملاقات گرفتم به مبلغ آن زمان که شد ۱۵۰ هزار تومان!!

نه تنها ۱۵۰ هزار تومان ضرر کردم بلکه گمراه تر نیز شدم و در نهایت یک نتیجه معکوس در انتخاب رشته سهم من شد.تا مدت ها بعد از افراد مختلف داستان های مشابه داستان خودم را می شنیدم. تا اینکه یک ایده به ذهنم رسید برای خاتمه این ماجرا ها.((در آخر مقاله به آن اشاره می کنم))

مشاوره انتخاب رشته و مشاوره درسی رایگان

مشاوره درسی رایگان!!هشدار

در سال کنکور همچین تیتر هایی شما را احاطه خواهند کرد اما این یک تیتر بسیار جذاب برای جذب اولیه افراد کنکوری یا دانش آموز است.هیچ مشاوره و تدریس رایگانی وجود ندارد.فرد یا گروهی که این ادعا را می کند یا کلاهبردار است یا می خواهد با استفاده از شما، تجربه کسب کند و مسیر ها را شناسایی کند برای ادامه مسیر خودش.

موفقیت بدون مشاور:

اگر این تیتر را یک سوال در نظر بگیریم، جواب آن بله است.قطعا می توانید بدون مشاور هم به موفقیت برسید اما باید زمان بگذارید و اطلاعات بدست آورید.

باید از تجربه افراد موفق در کنکور استفاده کنید و اصول صحیح برنامه ریزی را یاد بگیرید.باید از نتیجه انتخاب رشته دیگر کنکوری ها استفاده کنید و اصول صحیح انتخاب رشته را یاد بگیرید.آن وقت است که می توانید یک برنامه ریزی و یک انتخاب رشته اصولی انجام دهید.

موفقیت با مشاور:

افراد بسیار زیادی بودند و هستند که مشاوران با تجربه و موفقی دارند اما نتیجه نمی گیرند، علت این موضوع چیست؟

شما اگر بهترین برنامه درسی دنیا را هم داشته باشید، اگر در اجرای آن تعهد نداشته باشید و دقیق انجامش ندهید، قطعا نتیجه نخواهید گرفت حتی اگر بهترین مشاور دنیا برای شما برنامه ریزی کرده باشد.

تاسیس سایت دانش پژوه:

شاید در قدم اول فکر کنید که این هم یک تله است برای به دام انداختن افرادی که به مشاوره نیاز دارند اما این چنین نیست و قرار است که شما با بهترین سایت کنکوری آشنا شوید.

قبلا به توضیح کامل راجب نحوه کارکرد این سایت پرداخته ایم.می توانید این خدمات ارزشمند و منحصر به فرد را در مقاله موفقیت تحصیلی بخوانید.

این مقاله، خدمات سایت ما را که کاملا رایگان است معرفی می کند.بعد از اگاه شدن راجب این خدمات، دیگر از بابت مشاور و معلم خوب نگران نخواهید بود چونکه رزومه و فعالیت این افراد در سایت کاملا مشخص است.

پس بدون درنگ مقاله موفقیت را مطالعه کنید.

همین الان این مقاله را می خوانم

جمع بندی:

پاسخ به سوال مشاور آری یا مشاور خیر بستگی به شما دارد که چقدر در این مسیر تجربه دارید.اگر هیچ تجربه ای ندارید، نیاز به یک فرد راهنما با تجربه موفق دارید.

حالا یا می توانید هزینه کنید برای مشاور موفق یا می توانید تجربه افراد موفق را جمع آوری کنید و با استفاده از آن داده ها، برای خود برنامه ریزی یا انتخاب رشته کنید.

با گسترش روز افزون سایت دانش پژوه، این مشکلات بزرگ برای محصلان، کنکوری ها و مشاوران حل می شود.بستر فراهم شده توسط دانش پژوه، از سو استفاده ها جلوگیری می کند و مشاوران واقعی و معلمان متبحر را به شما معرفی می کند.

وظیفه هر محصل

وظیفه هر دانش آموز، دانشجو و کنکوری این است که این وبسایت را به دیگر افراد معرفی کند تا با گسترش بیشتر آن باعث شود که این مشکلات عظیم رفع شوند تا بتوانید با خیال آسوده درس بخوانید و به موفقیت در تحصیل و کنکور برسید.

سوءتفاهم

تمامی متن های نوشته شده در این مقاله پاسخ به سوالات کنکوری ها و دانش آموزان بود و قصد هیچگونه تخریبی در آن وجود نداشت.

ما از مشاوران تازه کار و حرفه ای دعوت می کنیم وارد سایت دانش پژوه شوند و فعالیت خودشان را آغاز کنند تا هم رزومه مثبت در سایت داشته باشند هم افراد بیشتری از خدمات و تجربه صادقانه آن ها استفاده کنند.

پایان مقاله مشاوره درسی و انتخاب رشته

ارسال یک پاسخ