اکنون ثبت نام کنید

ورود

فراموشی کلمه عبور

رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر کلمه عبور به ایمیل شما ارسال شود.

ورود

اکنون ثبت نام کنید

فقط درس نخوانید

کار گروهی در دانشگاه و کسب درامد در زمان دانشگاه بسیار مهم است.اما افراد این فرصت ها را از دست می دهند و بعد از اتمام این دوره باید در سن بالاتر و با فشار بیشتر تازه از صفر این مسائل را تجربه کنند.دانشگاه یک فضای خوب برای تجربه کردن است پس فقط در آن درس نخوانید.

فقط درس نخوانید!!

شاید این عنوان کمی تعجب برانگیز باشد اما کسی که در دانشگاه فقط روی درس خواندن تمرکز می کند در نهایت به یک دانشجو ممتاز از لحاظ درسی تبدیل می شود.

اما آیا دانشجو ممتاز شدن خیلی مهم است؟

پاسخ نه نمی تواند خیر باشد نه بله.اگر در زمان تحصیل فقط درس بخوانید و برخی مسائل مهم را نادیده بگیرید، بعد از تحصیل باید کلی زمان بگذارید تا این مسائل را تجربه کنید.

دانشگاه یک بستر عالی برای تجربه برخی مسائل مهم است. بعد از اتمام دانشگاه هرگز همچین فضای عالی برای تجربه مهم ترین مسائل برای شما وجود نخواهد داشت.

در دانشگاه سن شما کم است و می توانید برخی کارها را خوب انجام دهید. علاوه بر آن وقت و فضای مناسب برای شما مهیا است.

اما سوالی که پیش می آید این است که در این دوره تحصیلی اگر فقط درس نخوانید، چه کار های دیگری می توانید انجام دهید؟

افزایش مهارت

مهارت ها در زندگی هر فرد بسیار مهم است.همیشه یک فرد ماهر از لحاظ شغلی و مالی نتیجه بسیار بهتری نسبت به یک فرد آماتور کسب می کند.

شما وظیفه دارید در این دوره تحصیلی مهارت های خود را افزایش دهید. اینکار باعث می شود از لحاظ شغلی بتوانید جایگاه بهتری را کسب کنید و البته  اعتماد به نفس بیشتری نیز کسب کنید.

مهارت نرم افزاری

به لطف پیشرفت تکنولوژی در هر رشته ای که باشید حداقل یک نرم افزار اختصاصی برای آن وجود دارد.کار شما فقط این نیست که از لحاظ نمره ای نفر اول باشید. بلکه باید نرم افزار های مربوطه را به صورت حرفه ای بلد باشید.

اگر شما مسلط به نرم افزارهای رشته خود باشید قطعا افراد بسیار زیادی خواهان استخدام شما هستند.علت این موضوع این است که یک کارفرما همیشه فردی را می خواهد که بهترین باشد.پس همیشه فقط درس نخوانید زیرا به تنهایی جواب نمی دهد و باید مهارت نیز کسب کنید.

فرض کنید شما یک شرکت دارید و قصد دارید یک مهندس کامپیوتر را استخدام کنید.فردی را انتخاب می کنید که برنامه نویسی را چشم بسته انجام می دهد یا فردی که هنوز نمی تواند به خوبی کد بزند؟

جواب کاملا واضح و روشن است.پس مهم ترین کار این است که از همه لحاظ بهترین باشید نه صرفا نمره بیست داشته باشید.

یادگیری زبان

یکی از مهم ترین کاری که هر دانشجو باید انجام دهد و فرقی ندارد که در کدام رشته تحصیل می کند، یادگیری یک زبان خارجی است.فرقی نمی کند چه زبانی را یاد بگیرید اما زبان انگلیسی جهان شمول تر است و کاربرد بیشتری برای شما دارد.

اما زبان های دیگر هم بسیار ارزشمند هستند و تسلط شما بر یک زبان دیگر می تواند کیلومتر ها شما را جلو بیندازد.حتی اگر قصد مهاجرت تحصیلی یا کاری هم نداشته باشید، زبان دوم می تواند یک رزومه بسیار عالی برای شما باشد.

کار گروهی در دانشگاه

یکی از مهم ترین بخش های زندگی هر فرد کار کردن با دیگر افراد به صورت گروهی است.شما باید بدانید که همه کارها را نمی توانید به تنهایی انجام دهید. باید هر بخش از کار را یک فرد که مهارت بیشتری دارد انجام دهد.در دانشگاه به شما پروژه های گروهی داده می شود اما شما باید فراتر از آن عمل کنید و تشکیل تیم دهید برای اجرای یک ایده.

ایده ها می تواند در هر زمینه ای باشد اما شما می توانید یک ایده کسب و کار را در نظر بگیرید و تیم خوب تشکیل دهید و استارت کار را بزنید.حتی اگر ایده به نتیجه هم نرسد کلی تجربه به شما افزوده می شود که در آینده کلی در زمان و هزینه شما صرفه جویی می کند.

پس فقط درس نخوانید و اهمیت کار گروهی در دانشگاه و تجربه کاری را نیز تجربه کنید تا بتوانید بدون زجر کشیدن رشد و پیشرفت کنید.

فقط درس نخوانید. کار گروهی و کسب درامد در زمان دانشگاه

کار گروهی در دانشگاه

کسب درامد

کسب درامد یکی از مهم ترین مسائلی است که هر فرد در زندگی به آن برخورد خواهد کرد.شما باید بتوانید در سن کم این مهارت را یاد بگیرید تا در آینده و در سن بالاتر به این موضوع برخورد نکنید.

کسب درامد در زمان دانشگاه (دوره دانشجویی) بسیار در افزایش اعتماد به نفس شما موثر است.کارهای پاره وقت دانشجویی بسیار زیادی وجود دارند که می توانید انجام دهید.

همچنین اگر از لحاظ درسی قوی هستید و می توانید سوالات بقیه را پاسخ دهید، می توانید از خدمات سایت دانش پژوه نیز استفاده کنید و در بین کل محصلان دیده شوید و کسب درامد در زمان دانشگاه را تجربه کنید.

در انتهای مقاله فقط درس نخوانید، چگونگی اینکار را به شما توضیح خواهیم داد.

سفر گروهی

سفر کردن هم جز نیاز های یک انسان است.سفر می تواند باعث رشد و پیشرفت شما در جنبه های مختلف مانند جنبه های ارتباطی و اجتماعی شود.

هر فرد در دانشگاه می تواند وارد اکیپ های مختلف شود و اینکار بسیار ساده است.می توانید در اکیپ های تفریحی عضو شوید یا خودتان یک گروه گردشگری بسازید.

از مسافرت های گروهی شهری در همان شهر محل تحصیل می توانید شروع کنید تا سفرهای گروهی خارج از شهر در زمان تحصیل و تابستان.

حتی اگر هیچکدام از موارد بالا را انجام ندهید اشکال ندارد. اما سفر گروهی را حتما انجام دهید. زیرا باعث رشد شگرفی در زندگی اجتماعی و عاطفی شما می شود.

جمع بندی

در سن دانشگاه و فضای عالی که در اختیار شما قرار دارد باید بهترین استفاده صورت گیرد.دانشگاه فقط جای درس خواندن نیست. یادتان باشد درس خواندن به تنهایی شما را در تمام جنبه های زندگی موفق نمی کند.

پیشنهادی که محققان به دانشجویان می کنند تجربه انواع مسائل و موارد مختلف است.این موارد شامل کار گروهی، سفر گروهی و تجربه ایجاد یک کسب و کار توسط شما یا گروهتان است.

به عنوان حرف و توصیه آخر به شما یادآوری می کنیم که در دانشگاه وقت آزاد بسیار زیادی خواهید داشت.می توانید مانند هزاران هزار دانشجو این وقت را بیهوده تلف کنید. یا می توانید مانند درصد کمی از افراد از این وقت خالی استفاده مفید کنید. این باعث می شود در زندگی اتان به هرآنچه دوست دارید برسید و آن را تجربه کنید.


 

وبسایت دانش پژوه یک فضای عالی برای نشان دادن خودتان است

اگر در زمینه های تحصیلی می توانید مشاوره دهید یا به سوالات محصلان پاسخ دهید، تبریک می گوییم دانش پژوه برای شما به صورت رایگان مهیا شده است

همین حالا می خواهم از خدمات استفاده کنم

ارسال یک پاسخ