اکنون ثبت نام کنید

ورود

فراموشی کلمه عبور

رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر کلمه عبور به ایمیل شما ارسال شود.

ورود

اکنون ثبت نام کنید

تقلب در کنکور

در این مقاله قصد داریم تقلب در کنکور را بررسی کنیم و ریشه انجام این عمل را برای شما بیان کنیم.همچنین راه حلی برای حل این مشکل به شما ارائه می دهیم.با عمل کردن به این راه حل می توانید نتیجه مورد نظرتان را بدست آورید.

موفقیت در هر کاری نیازمند رعایت کردن یکسری اصول و افزایش مهارت در آن زمینه است.فرقی نمی کند که موفقیت تحصیلی باشد یا موفقیت کاری، باید یکسری مولفه ها کنار یکدیگر قرار گیرند تا آن موفقیت شکل گیرد.حتما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

تقلب در کنکور

برخی از افراد هستند که نه فقط در کنکور و بلکه در تمامی مراحل زندگی خود دست به اقدامات نادرستی می زنند تا به هدف خود برسند. مانند تقلبی در کنکور و یا تقلب در امتحانات مدرسه.این اقدام ناشی از یکسری تفکرات است که در افرادی که این اقدام را انجام می دهند وجود دارد.

اما آیا تقلب در کنکور امکان پذیر است و جواب می دهد؟

همه چیز امکان پذیر است…

همیشه برای انجام هر کاری بی نهایت راه و روش وجود دارد و این موضوع هم از این قاعده جدا نیست.روش های مختلفی مانند استفاده از عینک، هندزفری و تقلب با صابون در کنکور وجود دارد که می توان از آن استفاده کرد.

تفاوت در پاسخنامه ها!!هشدار

برخی افراد نمی دانند که سوالات کنکور به چهار صورت متفاوت است.به این صورت که گزینه های هر فرد با فرد دیگر متفاوت است.

اگر شما در ردیف وسط باشید و جواب سوال ۱۶ برای شما گزینه ۲ باشد، برای فردی که در ردیف سمت راستتان است جواب سوال گزینه ای غیر از ۲ است و برای فردی که در ردیف سمت چپتان است هم گزینه ای غیر از ۲ به عنوان پاسخ در نظر گرفته شده است.

پس به این نتیجه می رسیم که نباید روی پاسخ نامه فرد کناری خود تقلب کنیم.

علت تقلب

تنها یک علت وجود دارد که افراد دست به اقدام نادرست می زنند برای بدست آوردن یک نتیجه، مثلا نتیجه در کنکور.اصولا افراد انجام دهنده اینکار روش های متفاوتی را امتحان کرده اند اما نتیجه نگرفته اند.حالا نوبت این است که سراغ مسیر نادرست بروند.

این افراد خودشان را لایق این موفقیت نمی دانند.تا وقتی خودتان را لایق یک موفقیت ندانید، نمی توانید آن را بدست بیاورید. حالا چه از مسیر درست چه از مسیر نادرست.یعنی اگر شما از روش نادرست هم استفاده کنید به آن موفقیت دست پیدا نمی کنید.شما لایق داشتن آن موفقیت و تجربه کردن آن نیستید.

تقلب در کنکور و تقلبی در کنکور

چگونه به نتیجه برسیم؟

برای رسیدن به یک موفقیت مانند موفقیت در کنکور باید آماده دریافتش باشید.مثلا باید با برنامه ریزی به مطالعه بپردازید و ذهنتان را خالی از حواشی کنید تا بتوانید با تمرکز و کیفیت بالا درس بخوانید.

اینکار شما را آماده می کند برای تجربه کردن این موفقیت.و از طرف دیگر جهان دست به دست هم می دهد تا شما را به این نتیجه برساند.پس هیچ نیازی به تقلب و روش نادرست نیست.پس تو آماده شو، و بقیه ماجرا رو بسپار دست جهان.

فاصله حرف و عمل

فاصله زیادی بین حرف زدن و عمل کردن وجود دارد.اگر شما بتوانید به روشی که گفتیم عمل کنید، صد در صد نتیجه می گیرید.محاله که شما با کیفیت و تمرکز بالا درس بخوانید و در مقابل جهان شما را به خواسته اتان نرساند.

سوال پر تکرار

من درس می خوانم با تمرکز و دقت بالا اما نتیجه نمی گیرم، چرا؟

سوال من از شما این است که آیا خودت رو لایق این موفقیت می دونی؟

اصلا ذهنیت درستی راجب کنکور و موفقیت داری؟

ذهنیت درست داشتن شما را در مسیر درست قرار می دهد.تا وقتی در مسیر درست نباشید، به مقصد مورد نظر خود نخواهید رسید.

اگر هدف شما دیدن طلوع خورشید است، مهم نیست که با چه سرعتی و چه تمرکزی به سمت غرب می روید چونکه به هر حال نمی توانید طلوع را ببینید، خورشید از شرق طلوع می کند.پس حرکت در مسیر اشتباه، شما را به نتیجه اشتباه می رساند.

قرار گرفتن در مسیر درست

حالا فقط یک کار دیگر باید انجام دهید آن هم قرار گرفتن در مسیر صحیح و ادامه دادن در آن است.افرادی که موفق شده اند قطعا مسیرشان درست بوده و افرادی که شکست خورده اند قطعا مسیرشان غلط بوده.پس باید مسیر درست را از کسانی بپرسیم که قبلا در آن حرکت کرده اند.

تمرکز برای تقلب

ایجاد روش تقلب اختصاصی برای روز کنکور و انجام آن در جلسه نیاز به تمرکز بسیار بالایی دارد.اگر شما این تمرکز را در سال کنکور بر روی درس و تست زنی خود بگذارید قطعا نیاز به استفاده از روش های نادرست نخواهید داشت و بدون استرس وارد جلسه می شوید و آزمون خود را شروع می کنید.

خواستن=توانستن

افراد بسیار زیادی در زندگی اشان خواستند و اراده کردند و به نتیجه رسیدند.شما هم می توانید جز این دسته باشید، دسته کسانی که می خواهند و در این مسیر هدایت می شوند به روش ها و راه های درست و در نهایت به نتیجه دلخواه می رسند.

کافی است اندکی خودتان و مسیرتان را باور داشته باشید. سپس در آن حرکت کنید آن وقت می بینید که درب ها روی شما باز می شوند و موفقیت از راه می رسد.پس، در خود ببین و بخواه.

جمع بندی

روش های متفاوتی برای تقلب در آزمون وجود دارد اما وقتی می شود از روش های درست به نتیجه دلخواه رسید(مانند صدها و میلون ها نفر که با مطالعه و برنامه ریزی صحیح و در نهایت حرکت در مسیر درست به موفقیت رسیده اند).

موفقیت با تقلب دوامی ندارد. اما موفقیت با روش صحیح به صورت دائمی برای شما می ماند. و تا همیشه می توانید از میوه های آن استفاده کنید و لذت ببرید.

زمان و انرژی یکساله خودتان را هدر ندهید برای یک شیوه و روشی که احتمال خطای بسیار بالا دارد.

اگر شما را به عنوان متقلب در آزمون معرفی کنند محروم می شوید و طبق قوانین تقلب در کنکور با شما برخورد می شود.


 

دانش پژوه فضایی است که همه دانش آموزان، کنکوری ها و دانشجویان به دنبال آن هستند، فضایی برای رشد هر محصل.

دانش پژوه همان سکوی پرتاب مشاوران و اساتید است.

پس از خدمات دانش پژوه استفاده کن و رشد کن.

 

همه این خدمات به صورت رایگان ارائه میشه!!!

همین الان می خواهم از این خدمات استفاده کنم

ارسال یک پاسخ