اکنون ثبت نام کنید

ورود

فراموشی کلمه عبور

رمز را فراموش کردید ؟ لطفا ایمیل را وارد کنید تا لینک تغییر کلمه عبور به ایمیل شما ارسال شود.

ورود

اکنون ثبت نام کنید

جملات انگیزشی(شماره سه)

ما در وبسایت دانش پژوه قصد داریم با انتشار یک سلسله فایل با موضوع مقاله انگیزشی، شما را برای حرکت در مسیر موفقیت تشویق کنیم. این جملات انگیزشی کنکور باعث می شوند شما در مسیر درست حرکت کنید و به نتیجه برسید.تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا از یک خبر خوب بهره مند شوید.

جملات انگیزشی، تولد

برای هر فرد ۳۶۵ روز زمان می برد تا تولد دوباره خودش را تجربه کند.اما آیا تولد چیزی به جز افزایش سن است؟

هر روز که زنده و سالم از خواب بلند می شیم تولد ماست، تولد یعنی فرصت دوباره زندگی.

آیا تشنه رسیدن به اهدافت هستی؟

آیا برای هدفت قدم برمیداری، قدم های کوچک اما روزانه؟

ایا از این فرصت ها که در هر لحظه و روز بهت داده میشه استفاده می کنی؟

آیا حاضری برای رسیدن به موفقیت در کنکور قید شبکه های مجازی رو بزنی؟

پس هر لحظه یه شروع تازه است و هر شروع یه تولد دوباره

طلوع

هر روز راس یک ساعت مشخص خورشید طلوع می کنه و با این طلوع به کل جهان برکت می رسونه

اگر تو هم میخوای به بقیه خدمت کنی

اگر تو هم میخوای باعث پیشرفت جهان بشی

و اگر میخوای که باعث افتخار خودت و خانوادت بشی

یادت باشه که تو هم باید طلوع کنی، هر روز و هر روز.بیش از ۴ میلیارد ساله که هر روز خورشید داره طلوع می کنه پس تو هم همیشه طلوع کن و بتاب، عین خورشید.

پس این جملات انگیزشی رو به خودت بگو، به صورت روزانه.

غروب

برای رسیدن به موفقیت نیازه که چراغ خاموش حرکت کنی.نیازه که برنامه هات رو در خلوت خودت اجرا کنی.پس غروب کن و در دسترس نباش

با افراد منفی نگر صحبت نکن

الگوهای موفق رو پیدا کن و تحسینشون کن و بعد که نتیجه گرفتی طلوع کن

طلوعی که چشمانی را خواهد زد.

  • متوقف نشو…

یادت باشه که رمز موفقیت پیدا کردن مسیر درست و حرکت کردن در اون مسیر و ادامه دادن در اون هست.اینقدر ادامه بده تا به نتیجه دلخواهت برسی.

یادت باشه که هیچ چیز به یکباره ایجاد نمیشه.یه نوزاد ۹ ماه طول می کشه تا از یه نطفه به یه نوزاد تبدیل بشه.پس قانون تکامل رو رعایت کن و قدم های کوچک اما متوالی رو بردار تا بتونی به موفقیت پایدار برسی.

هر وقت حس کردی داری متوقف میشی و افول می کنی، این مقاله انگیزشی و جملات انگیزشی کنکوری رو بخون تا برگردی به مسیر.

  • ارزش زمان…

با چه کسایی میگردی؟

زمانت رو صرف چی میکنی؟

چقدر روی تقویت شخصیت خودت وقت میزاری؟

اصلا برای این موارد وقتی میزاری یا همش با دوستات داخل رستوران و مهمونی هستی؟

اگر همش تو اینستاگرام میچرخی و وقتت رو تلف میکنی بهت تبریک میگم چونکه داری با سرعت بالا داخل مسیر اشتباه جلو میری و بزودی به نتیجه پایانی میرسی، تبریک میگم چون قراره بزودی به قهقرا بری.

مدیریت زمان

دوست عزیز، زمانت رو مدیریت کن.از لحظه به لحظه وقتی که داری استفاده کن برای گسترده کردن درون خودت، اون موقع هست که تمامی اتفاقاتی که سالها منتظرشون بودی برات رخ میده.همه اون اتفاقات با هم رخ میده وقتی که تو تمام تمرکزت رو بزاری روی تقویت شخصیت خودت.

یه شخصیت قوی هست که حرکت میکنه و حرکت کردن در مسیر درست تو رو به تمام خواسته هات میرسونه، کاملا ساده و بدیهی.

  • رتبه یک کنکور…

می دونی رتبه یک کنکور الان داره چیکار میکنه؟

اگر آخر شب داری این مقاله انگیزشی رو میخونی، اون داره آماده میشه برای شروع طوفانی یک روز دیگه. و اگر روز داری این متن رو میخونی، اون داره با تمرکز بالا برای کنکور درس میخونه.

تو هم میخوای رتبه برتر کنکور بشی؟

تو هم میخوای باعث افتخار خودت و خانوادت بشی؟

اگر میخوای باید مثل رتبه برتر ها عمل کنی، باید هر روز با امادگی و انگیزه بیشتر درس بخونی، باید اینقدر هدفت برات مهم باشه که اگر سقف اتاقت هم بریزه از مطالعه دست نکشی و اگر کسی کتاب رو هم ازت گرفت، یه کتاب دیگه رو سریعا برداری و مطالعه کنی.اره همینه، همینه که تو رو به رتبه برتر کنکور تبدیل می کنه.

پس همین الان تکلیفت رو با خودت مشخص کن.مشخص کن که میخوای عین بقیه وارد یه دانشگاه و رشته معمولی بشی یا میخوای بورسیه بگیری و در بهترین دانشگاه جهان درس بخونی و وارد یک کار درست و حسابی بشی.

یادت باشه همه این اتفاقت رو خودت رقم میزنی با تصمیماتی که در هر لحظه میگیری.هیچکس و هیچ چیز نمیتونه برای آینده تو تعیین و تکلیف کنه.پس همه مسئولیت رو خودت گردن بگیر و انتخاب کن که میخوای چی باشی و به کجا برسی.

 

جملات انگیزشی

مقاله انگیزشی

 
جملات انگیزشی کنکور تجربی

میخوای دکتر بشی؟ پس عین یه دکتر رفتار کن، عین یه دکتر عمل کن.یه دکتر وقتش رو نمیزاره برای چیزای بی اهمیت.یه دکتر شب تا صبح نمیشینه پای سریالای تلویزیونی.تمام تمرکزت رو بزار روی درس خوندنت چونکه تو لایق پزشک شدنی.چه کسی بهتر از تو برای نجات جون هزاران هزار انسان.دوست عزیز تو هیچ تفاوتی با پرفسور سمیعی نداری فقط کافیه عین اون عمل کنی.تحقیق کن، مطالعه کن و پزشک شو.

برنامه ریزی دقیق

خیلی از شما ها حرکت می کنید و قدم ها رو برمی دارید اما نتیجه بزرگ نمی گیرید.علت این موضوع نداشتن یک برنامه ریزی است.وقتی با یک نظم و برنامه دقیق شروع به حرکت کنید، مسیر ها آسان تر و با سرعت بالاتر طی می شوند.همین باعث میشه که شما به نتیجه بزرگتر برسید.

آیا فقط داشتن برنامه ریزی کافیه؟

  • تعهد در اجرا…

حتی اگر بهترین برنامه ریز و مشاور دنیا هم برات برنامه بچینه تو موفق نخواهی شد تا زمانی که در اجرای اون برنامه متعهد نباشی.

باید برنامه ریزی رو مو به مو و با دقت بالا انجام بدی

باید به خیلی چیزا که ممکنه برنامه ریزی تو رو خراب کنند نه بگویی

باید افرادی که باعث خراب شدن برنامه ریزی تو می شوند را کنار بزاری

باید وسایلی را که باعث می شوند در اجرای برنامه کم کاری کنی رو دور بریزی

پس وقتی از یه برنامه ریزی بازخورد میگیری که به صورت کاملا دقیق اون رو اجرا کنی.به این میگن ایمان، ایمان به اینکه این برنامه جواب میده و وقتی عمل کنی معلوم میشه که چقدر ایمان داری.ایمانی که عمل می آورد نه ایمانی که حرف مفت می زند.

جمع بندی:

چه بخوای پزشک بشی چه مهندس چه فضانورد، باید متعهد باشی، بایدبرنامه ریزی داشته باشی، باید از رفیقای بی هدفت فاصله بگیری.پس این جملات انگیزشی کنکور و این مقاله انگیزشی رو بارها و بارها بخون تا بالاخره مسیر درست رو پیدا کنی.

اینو یادت باشه تا نتونی از کهنه هات دلت بکنی جدیدا به سراغت نمیان.باید همه آبی ها و قرمزات رو فراموش کنی تا بتونی سبز بشی.

 

داخل سال کنکور و تحصیل به خیلی سوالات بر میخوری، برای اینکه جواب بگیری میتونی رو دانش پژوه حساب کنی.

اگر مشاور یا معلم هستی و دوس داری پیشرفت شغلی داشته باشی و کلی معروف بشی، بدون که سایت دانش پژوه برات خواب های خوبی دیده

همه این خدمات به صورت رایگان در اختیار شماست!!

 

همین الان می خواهم از این خدمات استفاده کنم

ارسال یک پاسخ